Tårar och tröst

Idag har jag haft min kollega på besök. Hon är den enda som vet "allt" om vad som händer i mitt liv. Nu blev första gången som jag berättade om vad läkaren sagt, om mitt låga AMH-värde och tankar inför framtiden. Det blev många tårar men också många kramar och tröst. Jobbigt men också skönt att få berätta.

Jag berättade även om det fantastiska stöd jag får av Er läsare
Kramar och hoppas att ni Alla får en bra helg!
JZ79
2013-02-23 @ 23:06:33

En vän som man kan berätta ALLT för är guld värt när man går igenom detta. Hade inte klarat mig utan att prata med mina vänner...
Du är så himla duktig och du kämpar så bra!!!!

Kram

Svar: Tack! OCh detsamma till dig!! Önskar bara att jag hade fler vänner som jag kände att jag ville berätta för men det är svårt... Ser fram emot bloggträff om en vecka - fast nervigt också!!
Fertilitetsresa

plockigt
2013-02-24 @ 15:28:49
URL: http://plockigt.wordpress.com

Sådana kollegor/vänner är guld värda.
Kramar

Svar: :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0