Ett dygn senare..

Tänk vad mycket som kan hända under 24 timmar ändå? 
 
• Jag får ➕
• Bloggvännen föder barn (flera veckor tidigare än beräknat men det gick bra)
• Fina vännen föder barn strax efter midnatt 
 
Det sorgliga i det hela är att det är först nu efter mitt plus som jag kan glädjas med dem. Innan dess hade jag inte kunnat förmå mig att göra det (jo självklart i huvudet men tyvärr inte i hjärtat). Tråkigt att det ena utesluter det andra. Så mycket glädje som man lägger på "vänt"..
JZ79
2013-11-30 @ 23:05:07

Vilka fantastiska händelser på ett å samma dygn :)
Dina vänner förstår alldeles säkert att du tidigare inte kunnat glädjas
Fullt ut. Du har ju inte missunnat någon, bara blivit påmind om din egen sorg och längtan...Men nu är sorgens tid förbi!! Fr.o.m. nu är det lycka å du ska bli mamma!! <3
När är det dags för VUL? Otroligt spännande om det finns två solstrålar där inne :D
Kram och hoppas ni får en mysig advent.

Svar: Eller hur?! Ultraljud är bokat till 16/12 (vilket lär bli kombinerat vul). Hoppas man kan se om det är två då och att allt är perfekt!! mycket man ska oroa sig för, men jag gläds oerhört!! Din tur kommer, även om det tar lite längre tid :) Kramar!!
Fertilitetsresa

Hönsamaja
2013-12-01 @ 08:02:18
URL: http://honsamaja.blogspot.se

GRATTIS till ett plus!!
Nu fortsätter jag hålla mina tummar hårt, så att det där lilla plusset stannar kvar...
Många kramar!!!!!

Svar: Tack för grattis och tumhållning, uppskattar det!! Massor av kramar tillbaka :)
Fertilitetsresa

tanniz
2013-12-01 @ 09:57:42
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Kan inte annat än att hålla med dig. Först nu så kan man prata om andras graviditeter på riktigt, man får inte en konstig känsla när man möter en bebis eller ett barn. Önskar så att man inte kände det tidigare, som du säger så många känslor som bara väntat på att man faktiskt är mottaglig själv..
Grattis igen till ditt fina plus.. spännande på vul å se om båda solstrålarna är med :)
kram

Svar: Mmm så är det tyvärr. Men nu när man gläds gör man nog det extra mycket :) Tack för ditt grattis :) :) Kramar!!
Fertilitetsresa

Jakteneftertotallycka
2013-12-01 @ 20:55:12
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Det är svårt att glädjas fullt ut ja, men man gläds så mycket det går. Och även det är okej! jag är så lycklig för ditt plus. Hoppas att jag snart får joina i plus-klubben ;)
Kram!

Svar: Vet du det hoppas jag också - väldigt mycket!! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0