Tid??!!

Jag är jätteledsen men jag har ännu inte HUNNIT sätta mig vid datorn och skrivs förlossningsberättelse med mera - tiden finns bara inte!! :(

Ha tålamod med mig, jag kommer tillbaka!

Kram

PS. Helt ärligt tycker jag faktiskt att tvillingföräldrar borde få 48 timmar per dygn till sitt förfogande! ;)

A
2014-08-18 @ 09:12:46
URL: http://milominmilo.blo.gg

Låt inte bloggen stressa dig. Det är omvälvande nog att få ett barn. Du har fått två och en tuff start på det. Vi som läser finns kvar när du fått rutin på saker och ting. :) Kramar!

Svar: Tack, såå skönt att höra! Jag har haft dåligt samvete just för att jag vet att ni finns här och vill liksom inte "överge" er nu när jag äntligen befinner mig där jag vill :) :) NU har jag iaf publicerat första delen i min förlossningsberättelse! :)
Fertilitetsresa

Janet
2014-08-18 @ 13:12:32

Koncentrera dig på din familj för bloggen och vi finns kvar! Det är en viktig tid för er nu! Sköt om er! Kram iteradafamilia

Svar: Tack, det känns gott att höra :) Nu har jag iaf äntligen publicerat första delen i min förlossningsberättelse!!
Fertilitetsresa

Ida
2014-08-18 @ 20:26:42
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Uppdatera när du får tiden, hade så fullt upp med ett barn, kan bara tänka mig nu då ni har två :-)

Stressa inte , utan försök njuta lite! Kramar

Svar: Tack! Men nu äntligen har jag publicerat första delen i min förlossningsberättelse! :)
Fertilitetsresa

Evangeline
2014-08-19 @ 12:36:18

Stressa inte! :-)

Svar: Tack! :) Har haft dåligt samvete...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0