Fler kategorier

Har ni sett att jag har lagt till flera kategorier (högst upp vid headern)? Just nu letar jag efter olika tvillingbloggar och framförallt är jag intresserad av tvillinggraviditeten. Det är drygt att sitta och klicka tillbaka i bloggar för att komma dit och då blir man glad om man ser att det finns en kategori "Tvillinggraviditeten". Jag vet att många hittar till min blogg genom att de söker något på t.ex. google. Det blir tydligt att de också tycker att det är krångligt att klicka sig tillbaka i bloggen eftersom många mailar frågor direkt till mig (fastän svaret många gånger går att finna i bloggen). Så nu hoppas jag kunna underlätta det hela och även göra att bloggen kan vara intressant för andra flera år framåt om man hittar hit.
 
Kategorierna man kan klicka in sig direkt på är:
IVF
Äggdonation
Tvillinggraviditet
Frågor & Svar
Allmänt (samtliga inlägg)
Mary
2014-02-01 @ 23:56:19
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Vill tipsa om Loppi-Charlottas blogg Ecochicas (se länk hos mig) om bland annat hennes tvillingar Alba o Franka som kom till genom IVF, precis som första sonen Rufus. Gillar hur hon skriver om tvillingkaoset :-) du kanske redan läser den?

Kram! <3

Svar: Går igenom den NU :) Tack för tipset! Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0