Dryga drömmar

Alltså vad trött jag blir på mina drömmar! Sover så himla dåligt om nätterna, vaknar mååånga gånger och ovanpå det drömmer jag massa onödigt! Som inatt: jag drömde att vi skulle köpa nya stolar till konferensrummen på jobbet och jag skulle bestämma vilka stolar som skulle bytas ut, till vika nya stolar, och var och hur de skulle placeras. Nödvändigt liksom? Behöver jag säga att jag inte har den arbetsuppgiften i vanliga fall?
 
Drömmar sägs vara en bearbetning på något i vårt verkliga liv? Undrar vad denna dröm betyder? Just nu betyder den att jag inte kan sova :(
Karin
2014-06-18 @ 07:15:11
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Jag drömmer också mycket. Senast drömde jag om ett träd, en pil i stil med det piskande pilträdet i Harry Potter, men med sugkoppar på grenarna som på en bläckfisk. Vart kom det ifrån liksom?! :) Och det är väl en av mina mer normala drömmar, haha. 🐙




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0