Snart kommer Knut uuuut!!

Jag följer med spänning Tanniz blogg kikar in titt som tätt, för idag gör de kejsarsnitt och deras lill* Knut kommer äntligen ut!!
 
Att följa dem gör mig påmind att det kan vara jag om x veckor. Bara tanken på det gör mig nervös.. Jag har 10 veckor kvar till BF, men det är ju mer troligt att det bara är 5-6 veckor - och det är ju snart!!
 
Vid vårt nästa ultraljud kommer de antagligen bestämma om planen är vaginal förlossning eller kejsarsnitt. Känns helt galet att det nu är inom en överskådlig tid som vi kommer få våra bebisar? Ja jösses, jag har fortfarande inte fattat att jag - alltså JAG - faktiskt ska bli mamma??!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0