Sommarvärme, på gott & ont…

Gick en liten shoppingrunda och hittade maxiklänningar på h&m, enkla men fina. Perfekt för jag kan antagligen ha dem även efter graviditeten! Eftersom de är långa så kan jag ha min fula (men ack så sköna!) stödstrumpor under, utan att det syns! ;)

Visst är värmen i sig skön, men jag svullnar upp mycket och jag förstår ju att det jag upplever nu är inget mot hur det kommer bli under högsommaren – bara att planera för isbad!!

 

Hoppas att ni som läser kan njuta av solen och att ni har en trevlig helg :)
Kramar till er!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0