JZ79
2014-11-29 @ 10:43:06
URL: http://jz79.wordpress.com

💜💙 Det Ă€r sĂ„ fantastiskt att det gick sĂ„hĂ€r bra!!!
Hoppas sÄÄÄÄ att jag snart upplever samma sak.
Kram!!!

Svar: Önskar jag ocksĂ„ er!! <3
Fertilitetsresa

Maja
2014-11-29 @ 21:42:00

Helt fantastiskt!!!
Njut av era fina Guldklimpar:-)
Jag Àr nu i vecka 25 och allt gÄr enl.planen. Vi hoppas vÄr filur tittar ut ibörJan av mars.
Allt gott önskar jag er! Kram Maja

Svar: Vecka 25? Oj vad fort det gÄtt! Roligt att höra att allt gÄr bra :) MÄnga kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

Mary
2014-12-02 @ 12:58:09
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

SÄ fantastiskt och sÄ underbart. Jag Àr sÄ nyfiken pÄ hur de smÄ liven ser och och jag tÀnkte maila dig en bild pÄ E, men det var ju dÄ jag upptÀckte det dÀr mailstrulet och sen har jag inte orkat försöka igen :-)

Kram <3

Svar: SÄ konstigt det hÀr med mailen? Jag har provat att maila frÄn min privata mail och det funkar? Hade gÀrnat velat se fina E <3 Kramar!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera Ă„r, jag har mycket lĂ„gt AMH-vĂ€rde ( 0,2 ) . Vi lĂ€mnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom Ă€ggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 vĂ„ra Ă€lskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♄ ♄ ♄

RSS 2.0