Ni ska få veta hur det slutar

Så varför valde jag då att komma tillbaka och börja blogga igen?
 
Jo för att jag vet att ni är många som följer/har följt. Jag har själv följt många bloggar, en del i flera år och sedan slutar de blogga - när de får barn, när de får missfall, när mensen kom, eller när det bara ebbar ut. Så fortsätter jag att gå in på bloggen, men inget livstecken... Det blir en saknad. Hur gick det sedan?
 
En blandning av oro och nyfikenhet. Hur gick det??
 
Jag vill avsluta min blogg. Jag kommer säga hejdå till er när jag gör det. Men min (fertilitets-)resa är inte i mål än.
 
En liten snöflinga väntar oss, jag känner det inom mig och jag längtar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0