Ingen ruvning är lätt

Det här med att ruva alltså... Slängs mellan hopp och misströstan säkert hundra gånger om dagen??
 
När jag gjorde detta 2013 så var min enda önskan att det inte skulle komma blod - för det skulle med största sannolikhet innebära att jag inte vara gravid. 

Nu är jag i klimakteriet. Att det inte kommer någon mens är inget tecken. För det finns två alternativ om det inte kommer blod: antingen är jag gravid eller så är jag inte gravid. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0