Ingen trapets men..

Ang. acetylsalicylsyraså svarade kliniken mig att det är upp till mig om jag vill ta det. De har inte som standard att man ska ta det men om jag vill så är det helt okej. De sa dock att om jag ska göra det bör jag börja med det nu. Så nu tar jag 125 mg acetylsalicylsyra en gång om dagen.
 
Allt jag kan göra för att bli gravid och fortsätta vara det vill jag göra! Tankarna far tillbak till när jag befinner mig i läkarens rum på Sahlgrenska. Jag får reda på att jag har mycket lågt AMH-värde och att jag inte kommer få fler ivf-försök. Jag ber om att hon ska skriva ut Prasteron (DHEA), men hon säger att det är lönlöst. Jag ber om att vi kan väl försöka iaf. Varpå hon svarar mig:
- Hade du fått höra att det skulle hjälpa att hoppa trapets så hade du velat göra det.
 
Jag svarade att ja, det hade jag...
 
För jag var och ÄR beredd att göra vadsomhelst för att få ett barn 💓
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0