Häng med på fertilitetsresan!

Nu har jag startat min blogg, som kommer att vara en anonym blogg. Här kommer jag att skriva hur MIN fertilitetsresa går och vad som händer under resans gång tillsammans med mina tankar.
 
Jag har själv letat efter en blogg där jag kan få vara med från början, men oftast har bloggarna startat när den som skriver är inne i "fertilitetskarusellen". Eftersom jag inte har börjat med "det långa/korta protokollet", hcg-tester och allt vad det heter så har jag inte hängt med.
 
SÅ min förhoppning är att ni kan få svar på era frågor genom att följa med mig på min resa!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0