70 som ingår i forskningsstudien på Sahlgrenska

Åkte till Sahlgrenska tidigt imorse. Avstämning nr 2 i forskningsstudien. Allt bra, de (och jag) är nöjda med min viktnedgång. De sa att de tyckte att jag ska känna mig duktig. Det är svårt då jag egentligen ine gör så mycket och kan heller inte påverka resultatet... Men som de sa om jag sköter dieten till punkt och pricka så gör jag ju allt som jag kan! Jag fick med mig "mat" för tre veckor framåt = 11 kartonger. Hade med mig en stor resväska men det räckte ändå inte. Fick bryta upp kartongerna och packa ned påsarna som de var istället. Det går ju bra det också. Det finns många smaker att välja på, men jag står bara ut med tre: kaffe, potatis- & purjolökssoppa och chokladpudding...
 
Jag fick två hemläxor till nästa gång:
- Försöka hålla tiden för eftermiddagsmålet bättre. Ska ta någon gång mellan kl.15-17, men glömmer bort pga jobbet och äter först vid 18-tiden vilket är för sent
- Försöka få till en daglig promenad. Dock hade de förståelse till att jag upplever mig slut på energi. Jag ska försöka få till det på morgonen, då har jag mest energi (även om jag är morgontrött), på kvällen känner jag mig helt orkeslös...
 
De berättade att det är 70 kvinnor som ingår i studien som går på Sahlgrenska.
Är det några av er som läser min blogg tro?
Hanna
2012-11-05 @ 14:26:55
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Tycker att du är grym! Bra jobbat!!
När är det beräknat att du får sätta igång med IVF sen?
Kram till dig!

Svar: Tack, åh jag suger åt mig av ditt pepp!! :DKramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Maria
2012-11-06 @ 08:33:57
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Vad duktig du är som kämpar på med dina shake, det är respekt värt namnet!
Ang FB, det gör ont att se sådanna uppdateringar jag vet precis vilken känsla du talar om.

Svar: Tck snälla du :)
Fertilitetsresa

Fru B
2012-11-06 @ 16:28:17
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se/

Jag tycker att du kämpar på fruktansvärt bra!! all cred till dig!! Jag måste nog vara en av dom 70 då:)

Svar: Tackar!! Så roligt att vi kan följa varandra :)Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0