Kontakta mig!

Ibland frågar bloggläsare om min mail, nu senast en tjej som vill prata mer om äggdonation och alternativa metoder med mig (och då är det ju lättare att ha en koversation via mail) Jag vill såklart kunna prata mer med er, jag ska se till så att min mailadress tydligt framkommer här på bloggen. Min mail är: [email protected] Kram på Alla Er som tar er tid att kommentera för att peppa, trösta, berätta om er egen situation och ger tips som kan hjälpa mig och andra - när är bäst!! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0