Det lunkar på..

Är helt inne i julledig-mood and I like it! Har inte öppnat datorn sedan innan jul :) Blir inte lika mycket bloggande då dock men vardagen är ju snart här så då sitter jag snart framför datorn igen och kommer säkert skriva längre blogginlägg igen!
 
Jag läser alla andra bloggar som jag följer (typ de flesta på ivfbloggar m.fl.) via mobilen. Då är det så krångligt att kommentera så jag är rätt tyst på era bloggar nu - men väldigt närvarande!
 
Kram på Er Alla och god fortsättning!!
C
2013-12-30 @ 13:08:06
URL: http://spyor.blogg.se

Skönt att du är inne i ett sånt mood :) Det är härligt när tiden flyter på och man har lite annat att fokusera på. Kram

Svar: Visst är det? :) Stor kram till Dig!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0