:(

 Tycker riktigt riktigt synd om mig själv! Både igår och idag har jag "råkat i luven" med min chef. Riktigt tråkigt då jag inte riktigt förstår varför det blev som det blev och hur vi ska göra nu..? Jag känner mig orättvist behandlad. Usch vilken urusel start på veckan! Var detta botten eller blir det ännu värre imorgon? Det här känns Inge bra alls :(
JZ79
2013-02-06 @ 00:52:18

Fy va jobbigt :/
Har haft en chef tidigare som jag inte kom överens med..inget vidare :(
Hoppas ni kan diskutera å att du blir behandlad på ett bra sätt.
Många kramar till dig!

Svar: Mmm det skulle man ju kunna hoppas... Men jag tror dessvärre inte på det :(Tack för peppen!
Kram
Fertilitetsresa

Lilla S
2013-02-06 @ 14:37:14

Låter inte kul alls. Hoppas att ni kan lösa det. Jag har hunnit bli lite nyfiken under tiden du har bloggat, vilket yrkesområde arbetar du inom? Skulle vara intressant att veta :-) Du behöver absolut inte skriva vad organisationen heter eller liknande, förstår att du vill vara anonym!

Kramar

Svar: Haha jag kan förstå att du blir nyfiken. Dessvärre är det svårt att berätta vad jag gör och behålla anonymiteten.... Men man kan säga att jag arbetar med organisationsutveckling och processledare. Hjälpte det? HihiKram på dig! :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0