Vi står fortfarande här. Ett år senare.

Jag har semester och har inte möjlighet art blogga så ofta som jag brukar. Jag bloggar också via mobilen och kan därför inte svara på era kommentarer just nu. Men så fort jag kan gör jag det igen :)
 
Vi är nu i en stuga som vi hyr. Vi var i samma stuga förra året. Då testade jag med stickorna för ägglossning. Det gör jag i år också.., Vi har inte kommit något längre på ett år :(
 
Ändå känns det som om det har hänt massor detta år som gått? Fast det är klart inget positivt... Eller? Är det äggdonation i Finland som ÄR vår lycka? Har vi koncentrerat oss på fel sak? Jag vet inte. Men jag önskar svaren var fler än frågorna...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0