Ett värmländskt steg..

Nu har vi fått svar från Falun:
 
"Vi har mottagit ert mail med journalkopior. Det lämnas till vår läkare för granskning. Efter dokumentation blir ni kontaktad av en sköterska för vidare planering. Det bör ske inom ett par veckor."
 
Jag vet att det är snabbt att få svar inom 2 veckor, men jag har typ inget tålamod kvar alls nu...
mian
2013-06-03 @ 11:40:13

Ett Dala-steg menar du väl? : -))

Svar: Haha ja det menar jag! *hjärnsläpp*
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-06-03 @ 13:56:50

nej, jag förstår... Varje dag i denna väntan är som en evighet och man vill bara få besked, bra besked!!
Kram

Svar: Kramar till dig - jag tänker mycket på dig! Hur mår DU?
Fertilitetsresa

Elin
2013-06-03 @ 15:22:27
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Det är väntan som är olidlig..

Svar: Jo...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0