Pucko!

Igår var första dagen för mig att ta sprutorna. Jag tar 300 ie Gonal-F och 150 ie Menoput. Lite trixigt att blanda Menopuren skälv, eller ja ovant i alla fall men det gick bra. Jag har valt kl. 21 som spruttid, vilket igår innebar att jag gjorde det på toa på ett McDonalds... Nöden har ingen lag! ;)
 
men en halvtimme efter det ringde larmet för nässprayen som jag tar som vanligt kl 21:30, DÅ kom jag på att jag ju skulle ha halverat min dos fr.o.m. sprutdag! Så hela dagen igår tog jag dubbel dos av Suptecur...
 
Någon som vet vad som händer/kan hända när man gjort så?
JZ79
2013-05-12 @ 15:05:00

Tror inte det påverkar att du glömde minska Suprecuren. Det hade nog varit värre om du glömt den totalt, den är ju till för att kroppen inte ska sätta igång egen äl osv.

I morse blev jag själv förvirrad å visste inte om jag sprayat när larmet ringde kl 7. Stängde av larmet och somnade om, får nog sluta ha sprayen på sängbordet. Stiger jag upp för att ta den borde jag nog komma ihåg att jag gjort det..

Tur det snart är slut med spray å sprutor..

Kram!

Svar: Jag ringde till Carlanderska och de sa att det inte var någon fara alls! Skönt, nu kan jag släppa "nojigheten" :) Du, hur har det gått för dig nu det senaste? Stora kramen!
Fertilitetsresa

AnnaC
2013-05-12 @ 16:54:23
URL: http://bebiskarusellen.blogspot.se

Det händer absolut ingenting, du kan vara helt lugn :-)

Kram

Svar: Tack, sent om sider har jag förstått det :) Kram
Fertilitetsresa

tanniz
2013-05-12 @ 20:56:29
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Säger som övriga.. ingen fara. Jag fick börja spruta lite abrupt å då hade jag redan dubbelsprayat hela dagen och SU ta att det var ok. Så ingen fara :)
kram

Svar: Gott att höra :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0