Sjöjungfrugång

Tack för tipsen om foglossning - jag uppskattar dem! Så nu går jag långsamt som en sjöjungfru, ett steg i taget i trappan - utan att korsa benen! ;)
 
Allvarligt talat blir det värre och värre dag för dag. Och när jag kommer hem stupar jag till liggläge. Börjar inse att även om huvudet vill jobba som vanligt fixar nog inte kroppen det.. Men det är svårt att acceptera och även veta var gränsen går? Jag träffar barnmorskan på torsdag, får se vad hon säger då. 
Tackan
2014-04-24 @ 19:36:00
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Det är inte lätt att hänga med i knoppen när kroppen förändras i värsta barbatempot :-)

Om du inte skaffat bälte prova att dra åt en scarf eller en halsduk runt höften. Kan vara skönt.

Svar: Ska träffa sjukgymnasten snart, hoppas få bälte då :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0