Tandkött - check!

Jag fortsätter att vara ett skolboksexempel på graviditetssymptom: "Tandköttet kan bli skörare och mer lättblödande och det är mycket viktigt att sköta tänderna ordentligt under resten av graviditeten"
 
Jodå det blöder. Men jag sköter dem på bästa sätt och borstar tänderna tre gånger om dagen :)
Langtarefterbarn
2014-01-02 @ 15:18:40
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Ha ha! Pricka av dem en åt gången. Det är ju fantastiskt att känna och veta att något händer. Kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0