Permission

Jag har nu fått permission och kan vara hemma under kvällen natten. Jag har lovat att inte göra något här hemma, utan bara ligga och vila. Det är helt ok för mig, det blir inte långtråkigt på samma sätt här hemma som på sjuhuset     Leende ansikte med leende ögon Äggvitan i urinen är fortsatt på högsta värde så imorgon ska jag vara tillbaka på avdelningen tidigt imorgon bitti för nya prover som de ska ha svar på innan läkarna går ronden. Och så ska vi prata om "hur länge den här graviditeten ska fortsätta" ojojoj spännande läskigt och jag känner mig lite upprymd!      Leende ansikte med leende ögon Återkommer så snart jag kan!!
Emma
2014-07-14 @ 19:42:44

Ett stort lycka till. Får hoppas att du blir igångsatt snart så att du får se dina underverk. Kram tvillingmamman

Svar: Ja nu börjar det bli verkligt... Huja!! =D Kramar tillbaka
Fertilitetsresa

JZ79
2014-07-14 @ 19:49:43
URL: http://jz79.wordpress.com

Å va underbart att sova hemma. Vila nu å va rädd om dig <3

Svar: Tack <3
Fertilitetsresa

karin
2014-07-14 @ 20:29:30
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Wow.. Nu jäklans! Snart får du träffa dina bebisar, fantastiskt! Jag tänker på dig och hoppas att du får en positiv förlossningsupplevelse. Heja heja dig!
Kramar <3

Svar: Tack snälla =D Kram!
Fertilitetsresa

Maja
2014-07-15 @ 07:27:01

Vila dig så mycket du kan! Det är jätteviktigt!! Du ger mig kraft och styrka och att det ska bli möjligt för oss också! Helt underbart att de snart är här:-) Allt kommer gå bra! Jag har tidigare arbetat på förlossningen. Jag har varit med på planerade snitt då mamman är vaken, helt underbar upplevelse:-)

Lycka till! Kramar om dig! Maja

Svar: Jag lovar =D Hoppas på det bästa men är beredd på att det kan hända saker på vägen... Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

-Jenny-
2014-07-15 @ 12:32:27
URL: http://jennyspysventil.vimedbarn.se

Ihhhh, nu är det nära. Stort lycka till inför vad som komna skall. Skönt att de håller bra koll på dig och bebisarna.

Svar: Ja det är det!! Tack :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0