Utskriven från sjukhuset

FÖRLÅT för att jag inte har hört av mig!! Allt har varit upp & ner och jag har varken haft tid eller möjlighet stt uppdatera på bloggen!

NU har vi lämnat sjukhuset efter två och en halv veckor. Förlossningen (som jag såklart kommer berätta mer om!) tog över 40 timmar och slutade med akut kjejsarsnitt. Det hade vi inte räknat med och det kommer ta ett tag för oss alla att återhämta oss.

Men lyckan är total, vi har våra fina guldklimpar - en pojk & en flicka - de vackraste barnen i världen <3 <3 Jag är såå kääär!!!

Många kramar till Er Alla, tack för ert stöd!!!!

karin
2014-07-26 @ 11:45:56
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Ååååh Äntligen!! Jag har oroat mig så under de senaste dagarna! STORT GRATTIS till era fina barn.

Låter som att förlossningen var riktigt tuff. Jag hoppas att ni får möjlighet att smälta detta och stöd om ni behöver!

Ta det lugnt nu i bebisbubblan <3
Kramar

Svar: Tack! Ja NU njuter jag - så mycket det bara går!!! <3 <3 Kramar tillbaka
Fertilitetsresa

JZ79
2014-07-26 @ 11:48:39
URL: http://jz79.wordpress.com/

<3 <3 <3 KRAM

Svar: <3 Många kramar tillbaka min vän <3
Fertilitetsresa

Karin E
2014-07-26 @ 12:29:54

Stort, stort grattis! Vansinnigt roligt med en av varje - två pojkar eller två flickor hade också varit underbart så klart men jag kan av egen erfarenhet säga att det är väldigt fint att ha en son och en dotter.
Vad fint att ni har kommit hem och att ni mår bra allihop.

Svar: Tack tack :) Ja det känns faktiskt som extra vinst att ha fått en av varje!! Kramar
Fertilitetsresa

Ida
2014-07-26 @ 12:51:32

Jiiiipiiie! Stort grattis! Njut nu av tiden så gott det går, även om hela livet kan kännas upponedvänt ibland! Ser fram emot uppdatering när du orkar :) kramar!!

Svar: Tack!! Haha ja det är verkligen upp och ner, men på ett underbart härligt sätt! Många kramar tillbaka :)
Fertilitetsresa

Mary
2014-07-26 @ 13:05:45

Åh men äntligen ett livstecken och vilket livstecken sen. Grattis känns nästan för puttigt att säga. Jag förstår ju lyckan i att ha blivit mamma, men att få ha blivit mamma till en pojke och en flicka, det är lite för stort att förstå. Jag gråter glädjetårar nu. Tack för att du tog dig tid att meddela alla oss nyfikna här på bloggen. Ha det underbart i bebisbubblan! <3 <3

Svar: Och nu äntligen kommer fler livstecken! Första delarna av förlossningsberättelsen ligger ute nu.. Och jag har det hur bra som helst - jag älskar att vara mamma och njuter verkligen av lyckan i bebisbubblan <3 <3
Fertilitetsresa

Emilie
2014-07-26 @ 13:25:44

Tänkt så mycket på er! Stort stort grattis mamma T!!

Svar: Tack!!! Och jag har tänkt på DIG och haft dåligt samvete för att jag inte har hållit dig (m.fl.) uppdaterade så att ni vet hur underbart jag har det NU - jag är såå lycklig!!! <3 <3
Fertilitetsresa

Liv
2014-07-26 @ 13:25:48

Äntligen!! Glädje i mitt bröst och på min kind.

Svar: Tack Liv!! Och nu kan du ju börja läsa på förlossningsberättelsen om du vill :) Kram
Fertilitetsresa

leah
2014-07-26 @ 13:44:07
URL: http://hael.blogg.se/

Oh skönt att allt slutade bra. Jag fick panik när jag fick akut kejsarsnitt och var tyvärr helt förstörd efteråt. Men nu i efterhand så var det klart värt det hur hemskt det än var.

Stort grattis till era små guldklimpar.

Svar: Tack för grattis!! Ja första tiden var verkligen en pärs :(
Fertilitetsresa

Jessica
2014-07-26 @ 13:45:42
URL: http://scaleassmycken.com

Stort grattis till er och hoppas att ni nu får njuta av barnen! :)

Svar: Tack!! Ja NU är det mesta frid och fröjd :) :) Kram
Fertilitetsresa

Linn
2014-07-26 @ 14:05:08

GRATTIS!!!

Svar: TACK!!!
Fertilitetsresa

Linda
2014-07-26 @ 14:14:43

Åååååh, vad underbara nyheter. Stort Stort Grattis till underverken!! Så glad för er skull.
Kramar från en bloggföljare

Svar: Tack, vad roligt att du skriver! :)
Fertilitetsresa

A
2014-07-26 @ 14:44:58
URL: http://milominmilo.blo.gg

Åh så underbart! Stort grattis! Jag förstår att man blir lite tagen av ett akut snitt, speciellt när man hållit på så länge. Hoppas allt läker fint både såret på kroppen och eventuella ärr i själen. Njut av era guldklimpar!

Kramar!

Svar: Tack för grattis! Dessvärre läkte ju inte såret som det skulle... :( Kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

Maja
2014-07-26 @ 14:54:21

Underbart:-) Så glad jag blir att höra ifrån dig. Så kul med en pojke och flicka! Varmt Grattis!! Ta det nu lugnt och var rädda om er! Kram Maja:-)

Svar: Ja det är faktiskt extra roligt att det är en av varje - snacka om supervinst :) :) Kram
Fertilitetsresa

Janet
2014-07-26 @ 15:41:33

Grattis till er! Så roligt att läsa, nu är ni äntligen föräldrar! Kram iteradafamilia

Svar: Tack finaste du!! :) Kram
Fertilitetsresa

Madeleine
2014-07-26 @ 15:44:53

Stort stort grattis! Såå underbart! Lycka till med allt, ser fram emot att höra mera om allt du vill dela med dig av! Kram

Svar: Tack!! Ja del 3 ligger ute nu! ;) Kramar
Fertilitetsresa

Anne
2014-07-26 @ 15:53:17

Supergrattis till guldklimparna! Kan bara gissa att resan dit inte känns lika tung längre :)
Kramar

Svar: Nja för mig är det två helt olika historier. Jag tycker fortfarande att det är ledsamt och tungt att tänka tillbaka på resan innan barnen. Men sen såklart finns tankarna där att om vi inte gjort den resan innan skulle vi inte ha dessa barnen och det är ju verkligen de här barnen jag vill ha - jag älskar dem så otroligt mycket - mina två mirakel!! <3 <3 Många kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Hönsamaja
2014-07-26 @ 16:06:31
URL: http://honsamaja.blogspot.com

Jag har varit så orolig, jag också.
Skönt att höra att det gått bra, så:
G R A T T I S till er lilla familj!!
Många kramar!!

Svar: Taaaack :) :)
Fertilitetsresa

Omlivetefter
2014-07-26 @ 16:25:55
URL: http://omlivetefter.wordpress.com

Grattis! Hoppas att ni mår bra allihop! Ska bli kul att läsa om förlossningen sedan (om du orkar). Stor kram!

Svar: Tack snälla du :) Första delen av förlossningsberättelsen ligger ute nu (och del 2 kommer imorgon)!! Kram
Fertilitetsresa

C
2014-07-26 @ 17:02:58
URL: http://spyor.blogg.se

Stort dubbelgrattis!
Måste kännas snopet när det inte gick som det var tänkt men tänk att ni klarade det och nu har ni era små hos er. Ser fram emot att läsa om förlossningen sedan. Hoppas ni återhämtar er bra och kan njuta.
Kramar!

Svar: TACK! Ja nu mår jag förhållandevis bra, men det är jobbigt att tänka tillbaka på det NU har jag äntligen bloggat om förlossningsberättelsen, den är lång så det kommer bli många inlägg! Kramar tillbaka :)
Fertilitetsresa

Onskan
2014-07-26 @ 17:32:53
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Stort grattis! <3

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

Viktoria
2014-07-26 @ 17:48:56

Ja men ja!!!
Grattis två gånger om.
Underbara nyheter...
Kram från Viktoria

Svar: Tack! Ja det är verkligen FANTASTISKT och jag njuter av mina gobitar!! Kram tillbaka! Ps. Nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :)
Fertilitetsresa

sindyrella1983
2014-07-26 @ 19:18:52

Åhh Grattis! Låter som en pärs men så skönt att allt gick bra :-) njut av dina små underverk!
Kram♥♥♥♥♥

Svar: Tack! Ja det var jobbigt, men nu mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :) Massor av kramar tillbaka till dig <3
Fertilitetsresa

Dina
2014-07-26 @ 20:00:09
URL: http://dinasthlm.blogspot.com

Grattis

Svar: Taaack :)
Fertilitetsresa

Linda
2014-07-26 @ 21:00:54
URL: http://meumvita.blogspot.se

Åh stort grattis och så roligt att det blev både son och dotter. Skönt att det slutade bra. Hoppas du fortsätter blogga, vore kul att följa er. Lycka till med allt!

Kram

Svar: Tack! Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med bloggandet... Men nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen iaf :) Många kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Emma
2014-07-26 @ 21:12:36

Ett stort grattis till underverken. Vad roligt att du fick en tjej och en kille precis som jag. Tänk om du fick på samma dag som mina tvillingar, nämligen den 18 juli. Mina har precis fyllt ett år. Njut av denna tid, den kommer aldrig tillbaka. Må så gott. Jag har tänkt på er mycket den sista tiden och blev väldigt glad när du hade uppdaterat idag. Kramar Tvillingmamman Emma

Svar: Haha det fick jag nästan? Det blev ju den 19 juli ;) Ps. Nu har jag publicerat första delen av förlossningsberättelsen :) Massor av kramar tillbaka till dig <3
Fertilitetsresa

-Jenny-
2014-07-26 @ 22:13:07
URL: http://jennyspysventil.vimedbarn.se

Åhhhh, grattis grattis till två små underverk. Kul med en av varje även om två av samma inte varit sämre. Skönt att ni fått komma hem men tråkigt att förlossningen inte slutade som önskat. Ser fram emot att läsa mer när du hittar tid att uppdatera.
Kram!

Svar: Ja det är verkligen extra roligt att det blev en av varje - känns som dubbel vinst!! :) Och du, NU har jag äntligen bloggat om förlossningsberättelsen, den är lång så det kommer bli många inlägg! Kram tillbaka :)
Fertilitetsresa

Votivi filii
2014-07-26 @ 22:24:17
URL: http://votivifilii.blogspot.se

Så det var därför det varit så tyst... Skickar ett riktigt stort GRATTIS till er båda, nu är ni föräldrar till två små underbara barn.
Kram

Svar: Tack snälla!! Ja det är underbart :) Om du vill kan du gå in och läsa förlossningsberättelsen, den är lång så det kommer bli många inlägg! Kram tillbaka :)
Fertilitetsresa

Julia
2014-07-26 @ 22:31:16
URL: http://komhitpyret.blogg.se

Underbart! Grattis!

Svar: TAAACK!! :)
Fertilitetsresa

Azielle
2014-07-26 @ 23:33:47
URL: http://azielle.blogg.se

Grattis!!!

Svar: Tack!!!!! =D
Fertilitetsresa

Millis
2014-07-27 @ 07:21:01

Stort grattis till er :-) skönt att allt gått bra, blev något orolig när du inte uppdaterat på mycket länge. Hoppas på uppdatering snart , vill höra om barnen och hur eran förlossning var. Ni får ha det så jätte bra. Stort grattis igen. Bamse kram

Svar: Tack snälla :) NU har jag äntligen bloggat om förlossningsberättelsen! Kram!
Fertilitetsresa

E
2014-07-27 @ 07:29:41

Grattis!!!! Misstänkte att något var på g! :)

Svar: Tack :) :)
Fertilitetsresa

Karin
2014-07-27 @ 09:20:16
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Världens största grattis till er alla fyra! Kram!

Svar: Tack snälla du! Det är fantastiskt!! Och NU har jag äntligen bloggat om förlossningsberättelsen :) Kramar tillbaka - från oss alla 4!!
Fertilitetsresa

Viktoria
2014-07-27 @ 14:49:37

Här har du en till som varit orolig. Underbart att höra att ni har era små hos er nu. Stort grattis!

Svar: Stort Tack! ;)
Fertilitetsresa

Livets underverk
2014-07-27 @ 14:55:02
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com

Underbart att dom små äntligen är här! Stort grattis till hela familjen!

Svar: Tack snälla från oss alla - nu är vi en familj <3 Om du vill kan du gå in och läsa förlossningsberättelsen som jag har börjat skriva, den är lång så det kommer bli många inlägg!!
Fertilitetsresa

tanniz
2014-07-27 @ 15:05:08

Äntligen :) stort grattis till underverken. Njut av de små. De växter på tok för fort.
Kram

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

Emelie
2014-07-27 @ 18:03:53

Fantastiskt roligt! Ser fram emot att träffa dem i höst på nästa träff! Stor kram och grattis!

Svar: Tack!! Ja jag ska ta tag i träffen och kontakta er alla i okt. Vi kanske kan ses november? Hur är det med dig? Hoppas allt går bra!! Kramar
Fertilitetsresa

Crosan
2014-07-27 @ 20:30:06

Åhhhh vilken underbar nyhet! Blir alldeles varm i hjärtat!❤️ Grattis!!!

Svar: Tack <3
Fertilitetsresa

Tackan
2014-07-29 @ 21:33:25
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Va skönt att de är här nu. Hoppas att du får stöd om du behöver det att gå igenom snittet både liksom vad som hände rent praktiskt och liksom själsligt .

Här har vi precis fått vårt datum för vårt planerade snitt :-) känns skrämmande och spännande.

Men i alla fall Grattis

Svar: De på antenatal tyckte att vi skulle komma till dem om några veckor för att gå igenom vad som hände. Jag har mycket att bearbeta.. :( MEN barnen är underbara <3 <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0