Framtidsönskning

Gårdagens bloggträff var som vanligt hur trevlig som helst, jag är så glad att jag har träffat dessa tjejer och att vi håller fast vid våra träffar :) I denna grupp har många skratt och tårar fällts. Första bebisen har fötts. Sex tjejer, sex olika resor och sex olika framtidsöden.
 
Det är inte utan att jag ibland vill flytta fram tiden och hoppas på att vi är lite mammagrupp med (minst!) sju barn. Jag tror och hoppas verkligen att vi är där om ett par år :)
 
Stor kram till alla er som kämpar
tanniz
2014-05-05 @ 10:04:31
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Det är verkligen en trevlig liten grupp vi blivit och precis som du så hoppas/tror jag att inom nåt år är det en ren mammagrupp.
Se bara till nästa gång har vi gått ifrån 1 bebis till hela 5 bebisar. Och garanterat närmre bebis 6 och 7.
Kram

Svar: =D
Fertilitetsresa

Fru B
2014-05-05 @ 15:28:59
URL: http://lyckanvarfinnsdu.wordpress.com

Ni är guld värda! ❤️

Svar: Och du är betydelsefull för gruppen!! <3
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2014-05-08 @ 21:09:14
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

ÅH, vilken rolig idé med bloggträff! Å jag hoppas också dina vänner lyckas med graviditet också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0