Sindyrella1983
2015-06-23 @ 08:26:25

Nu är vi över hälften (52,5%) och RUL är avklarat för två veckor sedan och allt såg bra ut. Tycker att jag känner bebis lite oftare nu, det är så skönt. Varje gång jag känner en buff så är det som en trygghet för mig. Vill gärna ha det så en gång i timmen :)
Nästa koll är nästa fredag hos BM, då är det vanliga prover och hjärtljud. Det är så mysigt att höra. Tror det är då dom kommer börja mäta magen också.
Det är fortfarande helt galet att jag är gravid och har en bebis i magen, men fantastiskt! Ibland slår mina katastroftankar mig, men i de allra allra flesta fall så är jag positiv. har till och med vågat handla till bebis, så vi börjar få en bebishörna hemma i huset =)
Hoppas det är bra med dig och familjen!
Kramar

Svar: Finaste Du jag blev såå glad att läsa din kommentar (från den på mailen på mobilen)!! Och stort FÖRLÅT att jag inte svarar förrän nu!! Tiden, ack tiden som inte finns... Mår du och magen fortfarande bra? Ja du katastroftankar verkar komma med mammaskapet? Lite jobbigt, men nog nödvändigt, vi vill ju skydda dem från allt ont :) Tänk snart är du mamma <3 Massor av kramar!!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0