Vill inte jinxa men...

... jag tror bestämt att brösten har vuxit! Jag kan inte minnas att det var såhär förra gången.
Maken hävdar bestämt att de är fylligare! Jag vet inte om jag vågar tro på det.
 
5 dagar kvar till testdag... Dagarna går så långsamt!!
 
Hade du något tydligt gravidtecken under din ruvning?
 
 
Anonym
2020-02-13 @ 15:48:49

Båda gångerna jag blev gravid började jag rapa tidigt...typ början till lätta uppstötningar, det var tydligt! Illamående kom sedan ganska tidigt, men mer strax efter jag plussat. Håller tummarna för dig!

Svar: Ah just det, det kommer jag ihåg att en kompis också gjorde! Tack för tummarna!! ❤️❤️
Fertilitetsresa

Anonym
2020-02-13 @ 19:55:40

Jag håller tummarna hårt!! ❤️ ❤️ ❤️

Svar: Taaack!! ❤️
Fertilitetsresa

Anonym
2020-02-13 @ 19:55:42

Jag håller tummarna hårt!! ❤️ ❤️ ❤️

Svar: Tack ❤️
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0